středa 15. prosince 2010

Zelený čaj s broskví.

Měli by psát na obal zelený čaj s příchutí broskve ! ted' jsem si ho uvařila, nalila do 
hrníčku starbucks ♥, pustila nějaký ten christmas song ( dala bych sem ráda odkaz
kdybych věděla jak se sem vkládá, že ;)
peřiny mě pořád nechcou pustit z postele :/, měla bych vstát, udělat ze sebe ( spíše pokusit se ) člověka, uvařit si něco k obědu- i když, jsem celkem na dietě :P ♥ a vyrazit do centra :(
aaaa dám si kuře, s kašičkou :-* 
abych pravdu řekla, chybí mi nějak nápady na psaní článků .. tak snad na něco příjdu :P
( kdyžtak piště do komentářů )
graphic from lovehouse.blog.cz ~ COPYRING © 2010
Včera jsem sundala gelové nehty, a skoro dvě hodiny jsem je regenerovala :(
mám je už skoro jako papír teňounké, ale stejně jdu přes týden na další ♥
( zvyk už prostě ) .. miluju chlupaté, proužkované ponožky,
které, jsem si " vypůjčila " od mamky :P je v nich neskutečné teploučko :)

a jako poslední : DOTAZ NA TY KTERÉ VLASTNÍ UGG NEBO VÁLENKY !
kolikrát už jste v nich tuto zimu uklouzli a spadli?? !


3 komentáře:

  1. Já jsem ve válenkách jendou spadla :D ale celkem mi to podrážka tam klouže :D a teploučké ponožky taky miluju ♥:D

    OdpovědětVymazat
  2. no konečněěě :D nápad nemám :\\ ... a v uggskach jsem ještě letos nespadla :D to bude nohama a ne botama! :D:D:**♥

    OdpovědětVymazat