čtvrtek 4. listopadu 2010

Make-up průzkum ♥

Táákže :-)♥ ahoj zlatíčka, dnes to bude o make-upech které mám odzkoušené Coração ocupado ( podrobnější info o nich ) .. :P♥
xyasd

Max Factor- Age renew
+ vhodný pro starší ženy- určen pro zralejší plet', dobře kryje, nevysušuje plet'
- důkladněji jej musíte rozmazat ( moje zkušenost )
cena: kolem 400,-

Maybelline- Dream satin liquid
+ skvěle se roztírá, nedělá fleky, hezky kryje a přitom vypadá přirozeně
- nevhodný pro problematičtější plet' ( prý )
cena : kolem 200,-
Miss sporty- So Matte
+ přirozený, dobře se roztírá, nedělá fleky- obličej nevypadá jako maska, lehký
- příliš nekryje, je mastnější
cena: kolem 100,-

Gabriella Salvete- Excellent Cover
+ krásně kryje, dobré roztírání
+ mastnější, důkladnější roztírání, leskne se ( vhodné přepudrovat )
cena: kolem 200,-

Max Factor- Pan stick
+ 100% krytí ( zakryje prakticky cokoliv ), snadno se roztírá, přirozený nádech
- on nějaké má? možná po delší době lesknutí se
používám jej strašně dlouho, nedám dopustit ♥
cena: kolem 300-400,-

Maybelline- Dream matte mousse
+ 100% krytí, přirozený nádech, krásně a snadno se roztírá, vydrží celkem dlouho
nelesknete se
- řekla bych že vůbec žádné, moje láska, když mi dojde hned běžím pro další ♥
cena: 209,-

Rimmel- Renew a lift
+ dobře kryje, vydrží delší dobu, nevysušuje
- pořádně rozetřít ( maska ), lesk
cena: kolem 300,- ?

Odzkoušených make-upů mám samozřejmě více :-)♥, ale tyhle jsem kupovala/uju .






11 komentářů:

  1. Mně hrozně vyhovuje ten třetí - Miss Sporty - so mate.
    Myslela jsem si, že když je tak levný, tak bude na nic, ale kamarádka mi ho doporučila a jsem spokojená. Akorát se musí dávat pozor při roztírání kolem obočí, protože když se přetře, tak to dělá žmolky, ale je to dost vidět. Takže ho mám na střídačku s jiným.

    OdpovědětVymazat
  2. No zatím sem stechto nemela zadny:) ale mozná ten predposledni si kpupim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenosti mám jen s Excellent Cover, ale teď používám aknecolor ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm, tenhle článek se mi moc hodí, mám příšernou lesklou pleť, jak zrcadlo,a skoro žádný make-up mi nesedí:-/ Ten od Max Factor všichni chválí, al eta značka testuje na zvířatech a to nehodlám podporovat. Matující make-up jsem kdysi používala, a vyhovoval, takže se asi vrátím, ale když já mám problém že mi nesedí žáfný odstín úplně přesně:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Make up nepoužívám.. =P Ale mám doma pěnovej, ten mi vyhovuje nejlíp, dobře se roztírá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju, je pro mě důležité že to někdo ocení ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za ten článek aspoň vím jakej make-up si mám koupit :)

    OdpovědětVymazat
  8. make-up si nedávám :D ale dobré :)):****

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, docela dost jich máš odzkoušených :D Já jsem neměla ani jeden z nich :)

    OdpovědětVymazat
  10. no škoda že si nedavam makeup :D a nekupovala bych si takove drahe tyjo :D

    OdpovědětVymazat
  11. hm vidim frajerko, ze i tu na to pekne serinkas :D:D

    OdpovědětVymazat