středa 3. listopadu 2010



Buenos días ! :-)♥ , nemocná ještě trochu jsem :(,takže mými kamarádkami jsou kapesníky, kapky do krku a olynth, ale už je to lepší než to bylo :-) ( naštěstí ). Taky máte rádi ty sny, kterým když ráno vstanete se opravdu zasmějete? :-)♥ jeden takový se mi zrovna zdál .. ale o tom ted' nic :P ještě jsem nepřišla na to jak se sem vkládají videa :-( ♥ Takže bych byla moc vděčná kdyby mi s tím někdo poradil, protože já bez hudby nemůžu existovat :-* tudíž ani můj blog ne :-P♥. 
graphic from lovehouse.blog.cz ~ COPYRING © 2010
Včera bylo šíleně :-P♥ , s N. jsme trošku bláznily :-) viz. fotky ..
a mě má vadit, že facebook viděl mou " krásnou " fotku s plet'ovou maskou? ;-) ♥
néééé .. jinak točení videí, fotky na zastávce :P , jeden sympatický muž, který jel kolem 
vůbec nezastavil přímo u nás  ( asi čekal že nastoupíme ), ale s cizíma lidma se nikde nechodí :P , dostala jsem novou řasenku ♥, bohužel sem jí ještě neměla šanci vyzkoušet :-(
Pořád přemýšlím o tom blond melíru :-( , mám, nemám, mám?
...... chybí mi mazlík můj :-( :-* ♥



2 komentáře: