úterý 2. listopadu 2010

Zkusíme blogspot :-) ..

 Hey guys ! :-)♥ , asi by vás zajímalo proč sem se vrátila k blogspotu. Je to jednoduché ;-) , blog.cz pro mě tak nějak ztratil kouzlo, podobné dessingy, podobné články, prostě je víc věcí, které se mi na blog přestaly líbit. Navíc přiznám si, že já na grafiku nejsem zrovna machr ;-)♥ , a na blogspotu si vzhled vytvořím za chvilku a sama, navíc je jednoduchý ( a v jednoduchosti je krása ) :P . Takže to zkusíme tady :-* . Přidala sem si do favorite site's pár blogů z blog.cz, které mám ráda ♥. A postupem času se pokusím to tady zlepšovat ;-)♥

ted' si půjdu uvařit něco dobrého :-), a jinak pokračuji v nic nedělání :P :( taky jste nachlazení?
tohle počasí prostě nepochopím, chladno, teplo, zima, vítr. Nikdy nevychytám správné 
oblečení :( 
.. znám se :( , vím že si je stejně koupím ♥ a budu měřit tak 185cm :/

7 komentářů:

  1. tak snad ti to tu vydrží dlouho. :))-

    OdpovědětVymazat
  2. pěkně :D super mojááá :**♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. mas to tu pěkné pěkné :D co si vaříš?

    OdpovědětVymazat
  4. Je to jsem ráda stejně na blogy z blogspotu chodím tak budu chodit i k tobě ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně jsi zpátkyy :) Jsem si říkala, kam si se propadlaa :D♥

    OdpovědětVymazat
  6. Joo zkus to tady :)♥ a ty boty jsou užasný kup si je <3 I když budeš muset měřit 185 cm ;D Taky to tak mám když mám boty na potpatku :D:D

    OdpovědětVymazat